As una sabi say for 12:30pm sharp, October 14, 2017, we go carry awa nylon bag of boot and Jersey enta Anfield go nack Liverpool for dem mama and papa backyard. And as una sabi say we for MUIP we always dey give una full package of how everything go dey every matchday, we no dey give FROG news here 😒😒. You fit run go awa twitter page @manutdinpidgin cos say we go dey sama una Live buildup and commentary as e dey go for Anfield with awa boys.
So before match go soon start make we sharply touch light eight stat, yes! eight key stat ahead of awa North-West derby with Liverpool.
• A win on Saturday fit give United Premier League club record 22 points after eight games.
• Dem dun keep 17 Premier League clean sheets for 2017 alone, three more than any other side.
• United dun keep eight clean sheets for dem past nine league games.
• Lukaku fit become the first player to score eight goals for hin first eight Premier League games for United.
• As mata take be, Lukaku get just one goal for hin past seven games against Liverpool, as hin dey fail to register even one shot on target in five of those games.
• Marcus Rashford dun record five goals and four assists for hin past 10 appearances.
• Liverpool dun failed to beat United for six Premier League games since dem 3-0 victory for Old Trafford for March 2014 (D2, L4).
• United dun win three of dem past five league visits to Anfield (D1, L1), as dem keep clean sheets for the past two games.
With all this stats many una think say we fit knack Liverpool? Drop your prediction.